1. Møte med føresette/ barnet
Del uroa med føresette / barnet og skap ei felles forståing
Inviter og gjennomfør eit møte med føresette og/eller barnet/ungdommen der du deler observasjonane og uroa di så snart som råd.
- gjeld dette ein elev sitt fysiske og psykiske skulemiljø (Oppl.l. §9a), seinast innan ei veke.
Skap ei felles forståing kring situasjonen saman med føresette / den unge.
Avtal tiltak både i heim og aktuell teneste.
- Dersom du gjennomfører samtalen med føresette - avklar kven som har ansvar for å informere barnet/ungdommen, korleis ein informerer og korleis ein gir vedkomande høve til å uttale seg.
- Dersom du gjennomfører samtalen med den unge - vurder om det er behov for å informere/kople på føresette, be eventuelt om samtykke og ta kontakt.
Avtal tidspunkt for evalueringsmøte (PDF, 521 kB).
NB! Også på nivå 1 er det fullt mogleg å søkje råd og rettleiing hos andre tenester/avdelingar, utan at det vert oppretta eit tverrsektorielt samarbeid. Hugs då samtykke frå føresette/barnet dersom saka ikkje skal drøftast anonymt.
Verktøy
-
Den nødvendige samtalen (PDF, 663 kB)
-
Samtykkeerklæring (PDF, 78 kB)
-
Snakke med born
Del i to dersom ikkje stafettlogg